Hirdetés
Like 26,522 people like this. Sign Up to see what your friends like.
2016. JANUÁR 13., SZERDA - VERONIKA
Keresés
@magyar_hirlap követése
Jövő héten dönt Orbán az emlékműről Kacsoh Dániel (/kacsoh-daniel) - 2014. február 7., péntek
A (#) A (#) A (#)
Zsidó szervezetekkel egyeztetett Lázár János államtitkár, a német megszállási szoborcsoport terve miatt volt a legnagyobb vita A jelek szerint a kormány nem enged a német megszállási emlékmű felállításából, Szakály Sándor Veritasvezetőt sem váltanák le, ám a holokauszt-emlékévhez kötődő Sorsok házával kapcsolatban hajlik a zsidó szervezetek észrevételeinek megfontolására. Mindhárom ügyben Orbán Viktor dönt a jövő héten. Hirdetés
Lázár János a kerekasztal résztvevőivel. A cél, hogy az emlékévben legyen közös főhajtás (Fotó: Horváth Péter Gyula) Két és fél óráig egyeztetett tegnap Lázár János Miniszterelnökséget vezető államtitkár zsidó érdekvédelmi és társadalmi szervezetekkel a 2011 óta működő Zsidó Közösségi Kerekasztal keretében. Lázár az ülést követően úgy fogalmazott, érzelmektől nem, de negatív indulatoktól mentes, korrekt vitát folytattak a résztvevők. Nem meglepő módon három kérdés kapott kiemelt figyelmet. Az egyik a Veritas intézetet vezető Szakály Sándor történész korábbi, nagy felháborodást kiváltó nyilatkozata a kamenyec-podolszkiji – Lázár szavai szerint – borzalommal kapcsolatban. Szóba került a józsefvárosi Sorsok háza oktatási központ, továbbá „komoly figyelmet kapott” a német megszállási emlékmű, amelyet a kormány 1944. március 19. hetvenedik évfordulóján kíván felállítani. Az államtitkár tudatta, az elhangzott kifogásokról és felvetésekről tájékoztatja Orbán Viktor miniszterelnököt, aki a jövő héten mindhárom témában konkrét választ kíván adni. Előrevetítette, a kabinet célja a 2014-es holokausztemlékév során az, hogy a zsidó civil és közéleti közösségekkel együtt emlékezzen, legyen közös a főhajtás. „Ennek szellemében fogok javaslatot tenni a kormányfőnek” – mondta. Lázár János szerint az 1944-es, illetve az azt megelőző esztendők során történtek tényfeltárása közelebb vihet a felelősség világos és egyértelmű megállapításához. Kiemelte, a Sorsok háza vagy bármely hasonló központ csak úgy jöhet létre, ha annak kapcsán értelmes, korrekt párbeszéd zajlik. „Ha az egyeztetés sikertelen, nincs értelme a program megvalósításának” – tette egyértelművé. Ami a megszállási emlékművet illeti: a politikus szerint súlyos történelemhamisítás lenne úgy tenni, mintha a német megszállók az említett napon nem fosztották volna meg Magyarországot szuverenitásától. Felelősségük a
zsidók deportálásában elvitathatatlan, ugyanakkor az ellenünk elkövetett bűnök nem mentesítenek bennünket a saját magunk ellen elkövetett bűnök alól. Ismert, a kifogásolt ügyek miatt a Mazsihisz már korábban felvetette, nem vesz részt az emlékév rendezvényein, erről jelen állás szerint vasárnapi rendkívüli közgyűlésükön döntenek. Heisler András a tegnapi ülés után azt mondta, nem kaptak választ a kérdéseikre. Köves Slomó, az Emih vezető rabbija levélben előre tájékoztatta Lázárt arról, távol marad a kerekasztaltól. Úgy fogalmazott: „Kötelességünk részt venni az emlékév megemlékezésein, de a történelmi felelősséggel való őszinte szembesítés, az ebből leszűrhető össztársadalmi trauma megküzdése nem a zsidó közösség, hanem az egész magyar társadalom ügye. Ezért káros, ha ez a téma a zsidó közösség és a kormány alkudozásává silányul.” Az Emih szintén kritikus a megszállási emlékművel kapcsolatban, a Sorsok háza helyett pedig a magyar–zsidó együttélés ezer évét bemutató központot hozna létre. Jó látásra vágysz
Államilag támogatott képzések?
Ez a meglepetés segít egészségessé tenni a szemeidet és élesíti a látásod.
Jó állás, biztos elhelyezkedés külföldön Egészségtudományi diplomát kínálunk
Kapcsolódó anyagok:
googleplus
google
Hyde Park - Szóljon Ön is hozzá! - Regisztráció (http://archivum.magyarhirlap.hu/user/register) Kérjük, csak a témához szóljanak hozzá és tartózkodjanak a becsmérlő, trágár szövegektől. Cikkeink kommentálásához regisztráció szükséges. Eddigi hozzászólások száma: 67
Hozzászólások: dru2 - 2014. február 7., péntek, 3:39 #1742821
Vannak megélhetési bűnözők ÉS emellett még ... "JÓLÉLÉSI bűnözők" is, ... akik esetleg még "rettegnek" is, ha nem élnek túl jól ???
vegyész - 2014. február 7., péntek, 4:17 #1742830
Orbán dönt. Mi van itt királyság?Demokráciákban nem szokás az ilyenfajta döntéshozás.
cselo01 - 2014. február 7., péntek, 4:44 #1742840, ez egy válasz erre: #1742830
Te igenhüle! A demokrácia nem arról szól, hogy minden kérdésben állandóan népszavazást tartanak, mert akkor megbénulna az államélet. A demokrácia lényege, hogy a demokratikusan megválasztott vezetőnek döntési joga és felelőssége van. Ha rossz döntést hoz, legfeljebb bele bukik. Vagy a következő választáson, vagy még hamarabb. De a döntés felelősségét viselnie kell! Tanulj! Rád fér!
gőzgépes talicska - 2014. február 7., péntek, 6:08 #1742873, ez egy válasz erre: #1742840
Azert Svajcban eleg jol mukodik a nepszavazas intezmenye...atlagosan felevente van egy... Egyebkent tenyleg frappans kerdes volt az, hogy: ,,Mi van itt, kiralysag?''
Steficy - 2014. február 7., péntek, 9:15 #1743021, ez egy válasz erre: #1742873
Elmés lennél, de nem vagy az! 1-. Népszavazást ezért? Nekem fáj, a németek miatt történt minden! Ha nem segítik amerikai izraelita bankárok Hitlert (Warburg stb), nincs ma ilyen kérdés!!! 2-. Zs.dó törvények... A felsőházban miért szavazta meg az országos főrabbi a zs.dótörvényt, amikor senki sem kényszerítette? Erre szeretném a választ!!!
sz.kir.város - 2014. február 7., péntek, 10:13 #1743110, ez egy válasz erre: #1742873
Svájcban azért vannak népszavazások, mert a Svájci Államszövetség Alkotmánya ezt előírja, és nem azért, mert valamelyik pártnak, vagy társadalmi szervezetnek ez a mániája... Tehát évente, (akár többször is) a társadalmat leginkább foglalkoztató kérdésekben kötelező kikérni a lakosság véleményét és a végeredményt kötelezőnek tekintik. Szóval ne tessék az népszavazás intézményét összekeverni egy alkotmányos előírással, valamint a svájci polgár vélemény nyilvánítását a szándékosan lebutított magyar polgáréval....
vegyész - 2014. február 7., péntek, 7:04 #1742896, ez egy válasz erre: #1742840
Kedves cselo01. Ha már ilyen udvariasan megszólítottál,tudom hogy igenhüle vagyok,soha nem állítottam az ellenkezőjét.Jó hogy vannak ilyen emberek mint te akik állandóan figyelmeztetnek erre.
Hirdetés
Nyomtatás (javascript: window.print())
Szerintem Orbánnak nem ilyen marginális kérdésekkel ( mint szoborállítás ) kellene foglalkozni,hanem az országot vezetni ahol ennél sokkal fontosabb dolgokat kellene orvosolni ami az emberek mindennapjait befolyésolja,pl:forint elleni spekuláció. Eltudja azt valaki képzelni hogy Obama vagy bármelyik más miniszterelnök szobor állításban döntést hoz?Ez nem egy miniszterelnök dolga!
gőzgépes talicska - 2014. február 7., péntek, 7:18 #1742911, ez egy válasz erre: #1742896
+1
Steficy - 2014. február 7., péntek, 9:01 #1743008, ez egy válasz erre: #1742896
Ne vedd zokon, mégis belevágok. Pusztán egy kérdéssel: "forint elleni spekuláció."-val kéne foglalkozzon Orbán - írtad... Kedvesem, meg van erre a kiváló grémium, ha nem tudnád, akik erre hivatottak!!! Orbán nem közgazdász. Sem spekuláns, mint a Gyuri, tudod az a Soros, akit a románok Szörösnak, meg Szarosnak artikulálnak, míg az angolok, amióta a fontot (f)ingatta..., de le sem írom!
sz.kir.város - 2014. február 7., péntek, 10:25 #1743123, ez egy válasz erre: #1742896
Igazad lenne, ha a politika világa így működne. Obamának egy héten kétszer KELL felhívnia egy bizonyos miniszterelnököt.. O.V-t meg a világot uralma alatt tartók lokális üzembetartói fenyegetnek, jobb esetben üzennek... Ebből vastagon politikai ügyet kreáltak azok, akiknek érdekükben áll, hogy az 1945 óta "tanított" történelmet és a körülötte lévő narratívát nehogy már megtisztítsa egy nem baloldali szemléletű, az objektivitásra törekvő, nem az ő körükből származó történészi csoport...
vegyész - 2014. február 7., péntek, 14:47 #1743353, ez egy válasz erre: #1743123
Ez igaz amit irsz,de akkor hagy kérdezzem meg a fidesznek nem ráért volna a választások megnyerése után ezt az emlékművet felállítani?Kik a tanácsadók a miniszterelnök úr köreiben,nem tudták hogy ilyen balhé és rágalomhadjárat lesz ebből??? Vagy valakik direkt rossz tanácsokkal látják el? Ebből az emlékmű dologból már nem lehet jól kijönni. Lehet ez volt a cél!
Bea2 - 2014. február 7., péntek, 13:15 #1743252, ez egy válasz erre: #1742896
Kivéve, ha nem Tel-Avivból irányitják!
cinci - 2014. február 7., péntek, 8:51 #1742998, ez egy válasz erre: #1742840
De! Az országot érintő sorsdöntő kérdésekben igenis kérje ki előbb a polgárok véleményét! Itt történelmünk meghamisítása az egyik kérdés! A másik, gy.lkos nemzetnek kikiáltani bennünket! Ezt már nem!!!
cselo01 - 2014. február 7., péntek, 4:45 #1742841
Egyébként meg igen unalmas a rettegők népének állandó diktatúrája. :-(
lényeglátó - 2014. február 7., péntek, 5:05 #1742853
Valóban a Tanácskormány újra tudja mozgósítani a tömegeket a haza védelmére és katonai sikereket ér el! De ha a munkások a parasztok megvédik az ország integritását, akkor továbbra is övék kell maradjon a hatalom, mert a katonai siker legitimálja őket az ország további vezetésére is! Tehát a magyar uralkodó osztály inkább lesz a honvédő háború árulója (A haditervet Gömbös Gyula vezérkari százados viszi ár a románoknak!) (Julier Ferenc, Horthy Miklós, Bethlen István, Teleki Pál grófok) mint saját osztályérdekeinek ellensége. Nemeskürthy: Édes Erdély 116 lap. Jutalma kormányzósága!
lényeglátó - 2014. február 7., péntek, 5:06 #1742855
Amiről tudni sem akar Ma a tyúkeszű magyar: 1919-ben Horthy Miklós ugyancsak nyugati, elsősorban francia támogatással szerezte hatalmát. Horthy az országra törő antant oldalán a hont védelmező fehér tisztek vezette vörös hadsereg ellen gerilláskodott, majd hatalomra jutását követően annak legendás főparancsnokát Stromfeld Aurélt börtönbe vettette. Stromfeld Aurél nemcsak parancsnok, de a magyar nép zászlóvivője is volt, kinek sikeres hadjáratait a nyugat csak hazugsággal (Clemenceau jegyzék) és persze a magyar politikai vezetés ostobaságát kihasználva tudta megtörni. Istibá - 2014. február 7., péntek, 9:19
#1743024, ez egy válasz erre: #1742855
Stromfeld Aurél egy percig nem volt kommunista, az általa vezetett hadműveletek a betolakodó , országfoglaló csehek, románok ellen folytak. Stromfeld ,- német hangzásúneve ellenére magyar ember volt. Nagyapám, Reinl József Stromfeld segédtisztje volt. Ezt tőle tudom. Horthy azért kellett a győztes hatalmaknak, mert nem akartak kommunistákkal, jöttmentekkel szóbaállni. honfiu - 2014. február 7., péntek, 5:27 #1742861
Ostorral kellene a kufarokat kihajtani a nemzet templomabol -, termeszetesen a hatalombitorlo haza- es nemzetarulo vendeglatoikkal egyutt. Aprilis hatodikan szavazatainkkal errol is kell dontenunk... Adjon az Isten szebb jovot! Laca.. - 2014. február 7., péntek, 7:44 #1742929
Egy a hazája érdekeit néző, nemzeti nacionalista gondolkodású vezető szerintem nem várna a jövő hétig a válasszal. Sőt egy percig sem... klt - 2014. február 7., péntek, 7:54 #1742939
Nem vitatom a zsid@ságnak 1945 felszabadulás volt,de a magyar nemzetnek 50 éves megszállás következett. Laca.. - 2014. február 7., péntek, 8:38 #1742980, ez egy válasz erre: #1742939
Igen 50 éves megszállás és ne felejtsük el vele együtt azt a terrort, amit arányaiban a zsídósághoz igen erősen köthető kommun kista vezetők és ávós pribékekik műveltek! Jelzem máig megtorlatlanul!!! sz.kir.város - 2014. február 7., péntek, 10:32 #1743129, ez egy válasz erre: #1742980
Ahogy mondod. Nézzétek meg Kubinyi Ferenc a Törvénytelen szocializmus 1-3. filmjét, amit a hitközség tiltakozása miatt vettek le a köztévé műsoráról.... http://www.youtube.com/watch?v=9q6gwZs4Zi8 (http://www.youtube.com/watch?v=9q6gwZs4Zi8)
Bea2 - 2014. február 7., péntek, 13:18 #1743259, ez egy válasz erre: #1742980
Igen, a zidóság műve a bolsevizmus, aminek több, mint 100 millió áldozata volt, Európában és Oroszországban. És megusszák, még ők kapnak kárpótlásokat 70 éve. Röhej!
Agria48 - 2014. február 7., péntek, 10:12 #1743107, ez egy válasz erre: #1742939
És milyen áron szabadultak fel,azok, akik most világszerte ócsárolják a magyarságot.-Utolsó ,jöttmentek, nem egyebek. --http://www.youtube.com/watch?v=byv4fdbPCes (http://www.youtube.com/watch?v=byv4fdbPCes)
Savanyú - 2014. február 7., péntek, 8:02 #1742946
Zoltai munkásőr már eldöntötte mit engedélyeznek a gojoknak. A többi csak vakítás.
Laca.. - 2014. február 7., péntek, 8:44 #1742987
Jövő héten dönt az országgyűlés arról is, hogy a felmérésekben megkérdezettek 91%-a szerinti igen létezik cígánybűnözés szót mint kifejezést (pl. ilyen a fiatalkori bűnözés, ami nem jelenti szintén azt, hogy minden fiatal bűnöző) betiltják e. http://www.youtube.com/watch?v=CRlveRXuw0s (http://www.youtube.com/watch? v=CRlveRXuw0s)
szkita - 2014. február 7., péntek, 8:54 #1743001
Azért kiváncsi lennék, hogy mi ezeknek a valódi mozgatórugójuk, mi a végső cél. Meg az is érdekelne, hogy mit szól ehhez az az átlag sidó, aki kellemesen elücsörög az akadémiai állásában, lukács fürdőzik, a Shirazban wellneszel, és legszivesebben befogná a fajtársai pofáját, mert neki baromi jó dolga van, és fél, hogy a végén rajta is csattan.
cinci - 2014. február 7., péntek, 9:04 #1743011
Lázár megint hozta magát, tárgyalt a barátaival, majd össze-vissza hülyeségeket ,de mindenképpen a bűnös magyarokról beszélt. Ezt semmiképpen nem szabad engedni ennek az aljas hazaáruló bandának!
Kiderült, nem is akarták a zs.dók ezt a fényes fölhajtást, de Orbán és bandája rájuk erőltette! Nem akarják a milliárdokat, nem akarják az új sors házat, az új föltupírozott hazudozást, mert rájöttek, hogy ezzel csak még nagyobb lesz a közutálat velük szemben. De, ez a hataloméhes banda szavazatok, és önmutogatás reményében csak erőlködik, alázkodik ki tudja még milyen mélyre.
cinci - 2014. február 7., péntek, 9:13 #1743018
A német megszállást szimbolizáló emlékmű kell, ezzel is jelezve a németek által magyaroknak okozott mérhetetlen károkat. Még minimálisan sem hazudhatják bele a történelmünkbe a német bűnökért a felelősséget!Semmiféle új emlékhelyet az államkasszából ne finanszírozzanak. A senki által nem óhajtott, erőltetett emlékévet azonnal zárják le! Maga a kormány szítja, élteti az ellentétet, gyűlöletet. A fölbiztatott zs.dók meg fogják vissza magukat, vagy takarodjanak!
szkita - 2014. február 7., péntek, 9:22 #1743031, ez egy válasz erre: #1743018
Én is arra hajlok, hogy a kormány spilázta túl ezt a megemlékezést, az akút stockholm szindrómája miatt. Én úgy látom, a kormány és a sidó csúcsvezetők is más táncrend szerint működnek, mint az egyébként a társadalom felsőközéposztályához tartozó átlag sidó. Rajtuk már észreveszem a hétköznapok során a dörgölőzést, mert tudják, hogy hosszú távon csak ők veszthetnek. Mondok egy példát. A zuglói Radnóti gimi évtizedekig elzárkózott, hogy a kerülethez vajmi köze is legyen, mindig kivülállónak tartották magukat. Mit olvasok? Szorosabbra fűzik a kapcsolatukat a kerülettel! Mondjuk az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy annyira esik a jelentkezőik száma...
Istibá - 2014. február 7., péntek, 9:25 #1743037, ez egy válasz erre: #1743018
Mindenki kussoljon? Én inkább amondó vagyok, hogy tegyünk tiszta vizet a pohárba. Mondja meg a Mazsihisz, hogy ő hogyan látja a történelmet, a felelősségeket, de ne feltételeket szabjon. Mert ez nem béketárgyalás! Vagy az?
beflower - 2014. február 7., péntek, 9:40 #1743062, ez egy válasz erre: #1743018
Na látod,saját gyülölködésed igazolja:-hogy talán magyar fellelősei is voltak a német megszállásnak.Apám katona volt akkor.Márc.19-án még kimenőre sem mehettek.Talán a németek adták ki a parancsokat,hogy ne legyen ellenállás?Nem,a magyar katonai vezetők,ha tetszik,ha nem Horthy utasitására.Ehhez meg semmi köze a sidrákoknak.Ezek tények.
sz.kir.város - 2014. február 7., péntek, 10:44 #1743138, ez egy válasz erre: #1743062
1. Márc. 19-én "összetartás" volt, akkor pont azért, mert az eltávon, kimenőn lévőket nem lehet azonnal hadra fogni. 2. Klesheimben Hitler egy alternatívát mondott Horthynak. Vagy nem lesz ellenállás és úgy történik a megszállás és a hatalom átadása a német-barát kormánynak, vagy ha ellenállás lesz, akkor a román csapatok is részt vesznek MO. megszállásában....
beflower - 2014. február 7., péntek, 11:04 #1743163, ez egy válasz erre: #1743138
Nem hiszem,hogy a román csapatoktól való félelem miatt mondott le az ellenállásról Horthy.)1944 elején 100ezer főt meghaladó katonaság /magyar/ volt teljes fegyverzetben,hadi létszámban az ország területén.Igen jelentős veszteségeket okoztak volna a németeknek/és viszont/.A németek meg a keleti frontra szánták az országot megszálló csapatokat,min.létszám maradt csak itt.Ez is tény.A megosztottság vzetett az ellenállásról való lemondáshoz.Ez igenis a magyarok fellelősége.Kár mindenféle okokat ide magyarázni.Magyar döntés volt!
Steficy - 2014. február 7., péntek, 9:21 #1743030
Élvezem a fényképet! A pufajkás Zoltai Guszti árnyékként, hátán kétes, beárulós múltjával... Mint vasorrú bába, mágneses erőtérben... Nem? szkita - 2014. február 7., péntek, 9:24 #1743033, ez egy válasz erre: #1743030
Az arc a lélek tükre. beflower - 2014. február 7., péntek, 9:31 #1743044
Miért kell a miniszterelnöknek ilyen döntéseket magára venni? Akár hogy dönt,semmiképpen nem jön jól ki belőle!Pont az autoriter rendszer erősödését kritizálóknak ad újabb táptalajt! Hagyni kéne a megfelelő szervezeteket vitatkozni,a választásokig mindenképp,nem a megosztottságot fokozni.Egy miniszterelnöknek hallgatni is kell néha,főleg ilyen ügyekben.Intézzék a sameszok,vannak elegen.
cinci - 2014. február 7., péntek, 11:11 #1743172, ez egy válasz erre: #1743044
A miniszterelnöknek igenis döntést kell hozni ,és nem sumákolni, legfőképp nem pofáskodni, mert éppen választás lesz. Itt a hamis történelem további okot ad a magyar emberek megalázására, és a zsarolásra! Erről szó sem lehet, és ha Orbán ezt mégis elfogadja akkor ő nem a mi miniszterelnökünk. Cinkossá válna a magyar emberek ok nélküli gyalázásában! Szó sem lehet semmi alkuról! Semmiről! Többet kaptak így is, mint bármelyik országban, és mocskos módon visszaéltek. Szabad kivándorlás van, húzzanak el! Bea2 - 2014. február 7., péntek, 13:21 #1743261, ez egy válasz erre: #1743172
Egyetértek! beflower - 2014. február 7., péntek, 9:31 #1743045
Miért kell a miniszterelnöknek ilyen döntéseket magára venni? Akár hogy dönt,semmiképpen nem jön jól ki belőle!Pont az autoriter rendszer erősödését kritizálóknak ad újabb táptalajt! Hagyni kéne a megfelelő szervezeteket vitatkozni,a választásokig mindenképp,nem a megosztottságot fokozni.Egy miniszterelnöknek hallgatni is kell néha,főleg ilyen ügyekben.Intézzék a sameszok,vannak elegen. féltelek hazám - 2014. február 7., péntek, 9:51 #1743079, ez egy válasz erre: #1743045
...ha már kétszer "hangzott" el a kérdés akkor egy zridó véleményét használnám ide szerény szavaimmal válaszolva "mindíg a fejét kell megsemmisíteni a kígyónak, mert a farka csak addig mozog amíg lemegy a nap" Természetesen én is feltettem a kérdést magamnak. Ám én azt vélem látni ebből az egészből ma is mint már nagyon sok évvel ezelőt amikor szavazás előt vagyunk, fellépnek az "alkuszok" és különböző náti, fatita, jelzők röpködnek világszerte és ideheza rólunk FOLYT féltelek hazám - 2014. február 7., péntek, 10:03 #1743092, ez egy válasz erre: #1743079
FOLYT. Mintha zsarolási taktika lenne a szavazatok ellenében. De tegyük félre a szavazás ügyét és soroljuk fel a kitalált eseményeket: a valamikori Szabó nevezetü, aztán a Daiana nevezetü, stb, stb és most legújabban az a bizonyos szobor. De azt soroljuk fel amit a kormány áldoz e kisebbségre (ide nem fér fel). Ám sok más magyarországi nagyon sokat szenvedett kisebbség néhanapján van csak megemlítve. Döllegeznek templomaik, romosak falvaik, rogyadoznak iskoláik, vagyis mintha nem is léteznének mert beolvadnak a mindennapok szorgos MUNKÁJÁBA. Nem hívják őket semmilyen ASZTALHOZ. Miért? ...és még e szavakkal nem akartam bántani senkit, csak magyar vagyok és szomoru! beflower - 2014. február 7., péntek, 10:12 #1743108, ez egy válasz erre: #1743092
Igen a múltat egyszer és mindenkorra le kéne zárni,hogy a ma égető problémáival foglalkozzunk!Elég volt az ilyen-olyan emlékévből,valamilyen áldozatok napjaiből,stb.Elég a holokausztozásból,aki meg még él/nem leszármazott/tartsa el az állam élete végéig jó mődban.Már ugy sincsenek sokan.Az utódoknak meg semmit,hiszen valami miatt megszülettek,mint mások.Bocsánatot már kértünk,pénzt meg eleget kaptak.Ennyi,de ezt be is kell vállalni mindenkivel szemben.Ettől csak erősebbek lennénk,puska nélkül. sz.kir.város - 2014. február 7., péntek, 10:51 #1743145, ez egy válasz erre: #1743108
Mindenkinek a figyelmében ajánlom: Norman G. Finkelstein : A holokauszt-ipar Gondolatok a жidó szenvedés tőkésítéséről ( Kairosz, 2003)
cinci - 2014. február 7., péntek, 11:15 #1743180, ez egy válasz erre: #1743108
Tévedés ne essék, nekünk semmit nem kell bevállalni. Csak a történelmet kell tudni, ismerni! Nem árt, ha a zs.dók saját múltjukban egy kicsit elmélyednek!
beflower - 2014. február 7., péntek, 11:56 #1743206, ez egy válasz erre: #1743180
Te milyen történelmet ismersz?Mert a IIvh-ét biztos nem.
beflower - 2014. február 7., péntek, 10:03 #1743093, ez egy válasz erre: #1743079
Bocs a duplázásért,nem volt szándékos.A különböző jelzők röpködését is mi magyarok idézzük elő.Na és?Nem lehet mindig másokra mutogatni,és nem lehet hibátlanul politizálni sem.Ez még senkinek se sikerült a világon!Igen,van amikor ezt be kell ismerni,és inkább erősebbek leszünk,nem
gyengébbek.Pontosan a választások előtt lenne ez fontos,és nem kerülne szóba mindenféle ellenőri bizottság,demokrácia deficit,stb...Ez nem magyarellenesség,hanem REALITÁS!
beflower - 2014. február 7., péntek, 9:55 #1743083
Ha a németek ellenállásra számitanak,akkor a nehézfegyverzet/páncélosok,tüzérség /nem vasúton jön.Valószinűleg légitámadások is történtek volna,mint máshol. Az igenis a későbbi hatalom bűne,hogy teljes pusztulásba,szándékosan vitték az országot.A sok "jó"nyilasból,sok "jó"elvtárs lett.A többi tény is ismert,miért kell politikai hozzá állástól függően kiforgatni? Igen,nekünk magyaroknak is van fellelősségünk a történtekben.A maiakban is,ezt nem tudomásul venni súrolja a hülyeség határát.Ugye "kedves" Eu-ellenesek?
Agria48 - 2014. február 7., péntek, 10:05 #1743096
A régi jó Kádár bútorok osztozkodnak irányítanak, követelnek.-Mikor szabadulunk már meg ezektől?-Érdekes?-Magyarországot mindig egy kisebbség irányította, és akkora hanggal, hogy na!-Ráadásul fenyegetőzve!
szkita - 2014. február 7., péntek, 10:18 #1743115
Egy napot szeretnék az évben, ami nem a sidókról szól. Egyetlen egy icike-picike 24 órácskát, amikor nem kell a pofájukat néznem, nem kell őket hallgatnom. Ők választhatják ki, bele sem szólók. Ideje egy kicsit utána járniuk, hogy hogy is nézett ki a 30-as évek Berlinje, mitől lett annyira elegük a németeknek.