http://www.podnikatel.cz/clanky/firma-se-scientologickym-pozadim/nazory/nove/
Názory k článku KAUZA: Firma se scientologickým pozadím pořádá ministerstvem akreditované kurzy a školila policii 10. 6. 8:55 kanai (neregistrovaný) aura: 0
RE: KAUZA: Firma se scientologickým pozadím pořádá ministerstvem akreditované kurzy a školila policii | celé vlákno >Na druhou stranu však firma disponuje také řadou pochvalných referencí vyvěšených na internetu, a to například od firem: Elegis, Alfa Finance, Realitní kancelář Pubec, Starlux, ACword, Stabilplastik, Provis, Gumex a řady dalších (reference na internetových stránkách BS). Vědí však tyto firmy, že nešetří chválou na firmu se scientologickým pozadím? Nedivil bych se, kdyby tyto firmy byly take rizeny scientology. R.L. Hubbard rekl: Chcete-li se stat milionarem, zalozte si cirkev. Odpovědět 11. 6. 17:06 Podnikatel (neregistrovaný) aura: 0
RE: KAUZA: Firma se scientologickým pozadím pořádá ministerstvem akreditované kurzy a školila policii | celé vlákno Vážení kolegové, se školící firmou Business Success spolupracuji již od roku 2005. V té době téměř krachující firma se díky informacím ze seminářů Business Succes rychle zotavila a postupně dosáhla třicetiprocentní růst obratu ve třech letech po sobě jdoucích, v letošním roce to bude růst spíše čtyřicet procent. Informace ze seminářů mi umožnily firmu zorganizovat natolik, že v souladu s obratem roste i zisk a firmě se daří stále lépe a lépe. Při čtení článků na tomto webu pojmenovaných" Firma se scientologickým pozadím pořádá ministerstvem akreditované kurzy a školila policii" jsem zapřemýšlel a ujistil se o tom, že je mi úplně jedno jaký je zdroj informací pro moji firmu, pokud mi to přináší užitek který jsem zmínil. O přestávkách při seminářích BS se bavím s jinými majiteli firem a zjišťuji, že i jejich firmy rostou a také oni říkají, že díky informacím ze školení BS. Dokonce ani krize jejich růst nijak výrazně neovlivnila. Strašení a spekulace o Scientologii mne nezajímá, moje firma prosperuje především díky informacím získaným na školeních Business Success a to je pro mne to nejdůležitější. Ohodnoťte: Odpovědět 12. 6. 12:14 Standa (neregistrovaný)
24.6.2009 20:03
aura: 0
RE: KAUZA: Firma se scientologickým pozadím pořádá ministerstvem akreditované kurzy a školila policii | celé vlákno Ještě jsem neslyšel, že by ňáká firma či podnikatel zbohatla po absolvování školení. To je vtip? Odpovědět 12. 6. 13:58 živnostník (neregistrovaný) aura: 0
RE: KAUZA: Firma se scientologickým pozadím pořádá ministerstvem akreditované kurzy a školila policii | celé vlákno
1z8
http://www.podnikatel.cz/clanky/firma-se-scientologickym-pozadim/nazory/nove/
bohužel to není vtip, ale černá můra. Vezmou těžký prachy, pár lidí zblbnou. Zajímá mě procento dlouhodobě spolupracujících firem, kterým se zvýšil obrat. Znám ale jmenovitě firmy, kterým se obrat radikálně zmenšil a z prospoerující 25 - člené firmy zbylo torzo o 2 lidech. Ohodnoťte: Odpovědět 12. 6. 13:51 živnostník (neregistrovaný) aura: 0
RE: KAUZA: Firma se scientologickým pozadím pořádá ministerstvem akreditované kurzy a školila policii | celé vlákno Vážený podnikateli, já jsem byl se školící firmou BS od roku 2004. V té době moje prosperující firma začala nabírat lidi podle jejich performa testů a dnes mám firmu krachující, protože se mi lidé stále střídají, odcházejí a informace , teré jsem dostal od konzultantů jsem aplikoval, bohužel jen brali peníze bez výsledku. Znám i jejich osobní život. Konzultant, jehož vlastnosti za dveřmi jsou jiné než na veřejnosti je pro mně nedůvěryhodný a nechci s nimi už mít vůbec nic společného Ohodnoťte: Odpovědět 15. 6. 14:31 Milan (neregistrovaný) aura: 0
RE: KAUZA: Firma se scientologickým pozadím pořádá ministerstvem akreditované kurzy a školila policii | celé vlákno Pane, ověřujte si pravdivost informací - větu o výhodnosti založení neřekl nikdy pan Hubbard, ale spisovatel a novinář George Orwell a to ještě v jiném významu. Ohodnoťte: Odpovědět 15. 6. 15:35 Milan (neregistrovaný) aura: 0
RE: KAUZA: Firma se scientologickým pozadím pořádá ministerstvem akreditované kurzy a školila policii | celé vlákno Pane, ověřujte si prosím pravdivost informací - větu o výhodnosti založení církve neřekl nikdy pan Hubbard, ale spisovatel a novinář George Orwell a to ještě v jiném významu. Ohodnoťte: Odpovědět 11. 6. 16:56 Phil (neregistrovaný) aura: 0
Udělal jsem si vlastní obrázek o Scientologii a podnikání | celé vlákno Sám jsem v minulosti přečetl řadu knih a absolvoval různé semináře školících firem se spoustu teoretických informací. Některé fungovali. Na semináři Business Success jsem dostal praktické nástroje do života, které fungují. To, že jsou někteří z nich Scientologové jsem věděl, četl hodně kritika, ale neměl jsem OSOBNÍ ZKUŠENOST se scientologem. Závěr pro mne po te co jsem je potkal osobně je, že jsou to normální lidé, kterých není potřeba se bát .... Odpovědět 12. 6. 20:59
24.6.2009 20:03
2z8
http://www.podnikatel.cz/clanky/firma-se-scientologickym-pozadim/nazory/nove/
občan (neregistrovaný) aura: 0
Re: Udělal jsem si vlastní obrázek o Scientologii a podnikání | celé vlákno hehe - a co teprve kdybys chytráku absolvoval nějaké semináře, které by fungovalY!!! možná by stačilo začít seminářem spisovné češtiny :-))) Ohodnoťte: Odpovědět 12. 6. 7:58 Mafe (neregistrovaný) aura: 0
RE: KAUZA: Firma se scientologickým pozadím pořádá ministerstvem akreditované kurzy a školila policii Pokud si chcete udělat nějaký názor na scientologisckou firmu, proč se tam nejdete podívat? Všude pořádek, příjemní lidé, na první pohled viditelná produkce. To by se Vám nelíbilo mít ve své firmě? Mě se to povedlo. spolupracuji s BS již 2 roky a obrat firma se mi povedlo zdvojnásobit. Je to velmi náročné vzdělávání, které nese své výsledky. Když se bavím s kolegy z jiných firem, jsou na to m velmi podobně, daří se jim Odpovědět 12. 6. 8:53 jezevec (neregistrovaný) aura: 0
zdvojnásobení obratu vlivem nějakého obskurního školení? pokud někdo podniká TAKHLE blbě, že mu nějaké scientologické školení zmnoží nebo dokonce znásobí obrat - děsí mne představa, jakého obratu by dosáhl, kdyby pořádně pracoval :-)))))))))))))))))))) i když - pokud to zvýšení obratu proběhlo z dvaceti tisíc na čtyřicet, tak tomu rozumím. pak je každá rada dobrá. Odpovědět 15. 6. 11:35 Milan (neregistrovaný) aura: 0
Kdo stojí za článkem | celé vlákno Dobrý den, po přečtení článku je mi jasné odkud vítr fouká. Myslím, že za celým článkem stojí bývalý pracovník firmy pan Tomáš Páleník. V posledních měsících ho potkávám na všech možných a nemožných fórech na internetu, většinou anonymně, špiní firmu Bussines Success a další aktivity a propaguje svoje stránky r-faktor, ze kterých jsou převzaty skoro všechny informace. Ani bych se nedivil, kdyby sám článek napsal. Nevěřím, že by autorka, která má čtyřletou praxi v malém podniku a píše o divadle a tančí by byla tak naivní a sepsala tento bulvární článek. Ohodnoťte: Odpovědět
15. 6. 11:57 Jana Bohutínská
24.6.2009 20:03
3z8
http://www.podnikatel.cz/clanky/firma-se-scientologickym-pozadim/nazory/nove/
jana (tečka) bohutinska (zavináč) iinfo (tečka) cz aura: 63
Re: Kdo stojí za článkem | celé vlákno Dobrý den, děkuji za Váš názor, bohužel se však mýlíte. Ohrazuji se proti tomu, abyste serveru Podnikatel.cz podsouval, že za jeho články někdo stojí, či že je píše někdo jiný, než komu je autorství připsáno - v tomto případě tedy já s přispěním redakce. Info z internetové stránky r-factor jsem využila právě jen tolik, jak je v článku uvedeno - webu se týká přesně jeden odstavec z celého článku, což si můžete v textu ověřit. S pozdravem Jana Bohutínská zástupkyně šéfredaktora business serveru Podnikatel.cz Ohodnoťte: Odpovědět 15. 6. 15:31 Milan (neregistrovaný)
24.6.2009 20:03
aura: 0
Re: Kdo stojí za článkem | celé vlákno Dobry den, odmítáte tedy jakékoli spojení s webem r-faktor a osobou Tomáše Páleníka a to, že použití většiny informací z webu r-factor je čistě náhodné? Pokud ano, zajímalo by mě tedy, co Vás vedlo k napsání tohoto článku. Nezlobte se na mě, ale článek je vysoce neobjektivní, a zcela jednostranný. Myslím, že v diskusi to potvrzují další účastníci. Působí to jako zaplacená propaganda. Pokud osvětlíte mě a jiným diskutujícím vaše motivy, určitě to bude ku prospěchu věci. Milan Komoň Ohodnoťte: Odpovědět 16. 6. 16:49 Pavel (neregistrovaný) aura: 0
V čem je vlastně problém? | celé vlákno Dobrý den, Zaujal mě začátek článku: Firma, která se netají napojením na scientology, pořádá kurzy akreditované ministerstvem školství..... V čem je vlastně problém? Píšete, že firma se napojením netají. Tak proč vlastně takového rozruchu :-) Když se tím netají, zřejmě nemá, proč to skrývat. S danou firmou spolupracuji už delší dobu. Přineslo mi to nebývalý růst obratů a pořádek, který ve firmě předtím chyběl. Tím jsem získal i víc volného času. Díky dlouhodobé spolupráci vím, že se napojením skutečně netají. Osobně to beru jako projev otevřenosti. Ohodnoťte: Odpovědět 16. 6. 18:32 jarda (neregistrovaný) aura: 0 4z8
http://www.podnikatel.cz/clanky/firma-se-scientologickym-pozadim/nazory/nove/
Re: V čem je vlastně problém? | celé vlákno to by mě zajímalo, kolik lidí ta firma obeslala, aby jim sem napsali na ně chválihodné komentáře :-)))) lidi nejsou tak natvrdlí, aby si nedali věci do souvislosti, takže chvála opravdu není na místě :-)))) Ohodnoťte: Odpovědět 16. 6. 21:46 Pavel (neregistrovaný) aura: 0
Re: V čem je vlastně problém? | celé vlákno Věřte tomu nebo ne, nikdo mě neobesílal :-) Ohodnoťte: Odpovědět 15. 6. 11:42 Milan (neregistrovaný) aura: 0
Vzkaz pro Tomáše P. Tomáši, vzchop se a nechovej se jako zhrzená manželka po 30 letech. Postav se k tomu vyhazovu jako chlap. Život jde dál. Ohodnoťte: Odpovědět 15. 6. 21:48 Zeman (neregistrovaný) aura: 0
Souhlasím | celé vlákno Nevím proč autorka textu článek napsala, to je její svědomí. Nezaujatě rozhodně nevypadá. Zajímavé je, že cituje převážně zdroje z jednostranného internetového zdroje a i odstavce znalce sekt Vojtíška prostě jen opisuje z jeho knihy - a to téměř doslova. Proč není některá z informací aktuální? Zdá se mi, že jde jen o další neobjektivní článek ušitý horkou jehlou na něčí objednávku. Možná jen můj dojem. Ohodnoťte: Odpovědět
16. 6. 11:25 Michael Hovorka hovorka (zavináč) podnikatel (tečka) cz aura: 49
Re: Souhlasím | celé vlákno Dobrý den, rád bych zdůraznil, že článek nebyl na něčí objednávku a rozhodně ani nebyl "spíchnut" horkou jehlou. Zároveň upozorňuji, že ač zde v diskuzi vystupují různé osoby pod různými přezdívkami, jsme schopni rozeznat, z jaké IP adresy jsou příspěvky zasílány a dle toho i rozeznáme, kdo nám ve skutečnosti do diskuze přispívá.
24.6.2009 20:03
5z8
http://www.podnikatel.cz/clanky/firma-se-scientologickym-pozadim/nazory/nove/
Hezký den, Michael Hovorka šéfredaktor Ohodnoťte: Odpovědět 16. 6. 18:52 Milan (neregistrovaný)
24.6.2009 20:03
aura: 0
Re: Souhlasím | celé vlákno Dobrý den pane šéfredaktore, to je dobře, když tvrdíte, že článek nebyl na něčí objednávku. Pak byste nám mohl tedy vysvětlit, co vás vedlo k tomu, sepsat naprosto neobjektivní článek sestavený z citací z internetu. A nedivte se kritice. Vy máte právo psát takové články a já mám právo požadovat, proč píšete takový brak. A měli byste to být schopni vysvětlit. Já jsem totiž na vašem webu jiný podobný článek proti jiné firmě s "židovským" pozadím ani s pozadím třeba "členů adventistů sedmého dne" nenašel. Mimo jiné IP adresu si můžete zjistit. Já nic neskrývám. Jsem z Brna a nejsem ani zaměstnancem Business success ani s nimi neobchoduji. Jsem ale scientolog a vadí mi diskriminační chování vašeho serveru proti mému náboženství. Za cenu senzace jste využili negativní pověsti scientologie vytvořené samotnými medii (podobnými články) k tomu, abyste možná odrovnali paní Bobošíkou nebo firmu Business Success. Vážený pane, scientologové nejsou nic míň něž vy, tak prosím trochu úcty k náboženské svobodě a náboženskému vyznání. Milan Komoň Ohodnoťte: Odpovědět
16. 6. 20:51 Michael Hovorka hovorka (zavináč) podnikatel (tečka) cz aura: 49
Re: Souhlasím | celé vlákno Vážený pane, nepochopil jste podstatu článku. Upozorňovali jsme především na to, že ministerstvo školství varuje před scieontologií, přičemž pak firmě, která napojení na scientology ani nepopírá, udělí akreditaci na vzdělávací kurzy. Jsme ti poslední, kteří někoho diskriminují či chtějí, jak vy sám tvrdíte, někoho "odrovnat". Tímto považuji diskuzi za uzavřenou. S pozdravem, Michael Hovorka šéfredaktor Ohodnoťte:
6z8
http://www.podnikatel.cz/clanky/firma-se-scientologickym-pozadim/nazory/nove/
Odpovědět 17. 6. 19:12 Milan (neregistrovaný) aura: 0
Re: Souhlasím | celé vlákno Vážený pane šéfredaktore, Nezlobte se na mě, ale diskuse není uzavřená. Teď se teprve dostáváme k jádru věci. 1) Scientologie (náboženská filozofie) se nerovná firma Bussines Success. To je první nepochopení celého problému. Firma používá metodiku školení od pana Hubbarda ohledně administrativy (tedy nic o náboženství). Scientologická církev pak učí o scientologii jako náboženské filozofii. To není jedna a ta samá věc. 2) Ministerstvo školství (MŠMT) se nikdy oficiálně nevyjádřilo k Scientologii. To, co koluje po internetu a to z čeho jste čerpali není oficiální stanovisko MŠMT a netýká se scientologické filozofie, ale protidrogové programu Řekni ne drogám - řekni ano životu. V kopii dopisu z prosince 2006 od vrchního ředitele kabinetu ministryně, který jsem si obstaral stojí, "Pokud se v minulosti k uvedenému projektu MŠMT nebo někdo z jejích zaměstnanců vyjadřoval, považujte prosím takové vyjádření za irelevantní. " Tedy MŠMT se oficiálně distancovalo od jak říkáte "varování" a na kterém jste evidentně založili celý článek. S pozdravem Milan Komoň Ohodnoťte: Odpovědět 16. 6. 16:07 občan EU (neregistrovaný) aura: 0
RE: KAUZA: Firma se scientologickým pozadím pořádá ministerstvem akreditované kurzy a školila policii | celé vlákno Dobrý den, zajímalo by mne, kam to směřuje, když se kvalita člověka vybraného na nějakou pozici hodnotí podle toho, jakou vyznává víru. Podnikám 13 let a nikdy mne nenapadlo řešit, jestli je kolega budhista, křesťan nebo satanista. Podstatné je, jestli odvádí svou práci tak, jak má, drží náladu v kolektivu a nekrade mi z firmy. A pokud vím, tak svobodu vyznání zatím nezrušili! Doufám, protože mám ve firmě věřící kolegyni a je jedna z nejlepších! Nerad bych ji musel vyhodit, že nevyhovuje nábožensky :-) Ohodnoťte: Odpovědět 16. 6. 18:28 jarda (neregistrovaný) aura: 0
RE: KAUZA: Firma se scientologickým pozadím pořádá ministerstvem akreditované kurzy a školila policii | celé vlákno tady je ale pointa trochu někde jinde! :-)))) Ohodnoťte: Odpovědět
24.6.2009 20:03
7z8
http://www.podnikatel.cz/clanky/firma-se-scientologickym-pozadim/nazory/nove/
Podnikatel.cz (www.podnikatel.cz), Informační centrum pro váš business a podnikání. ISSN 1802-8012 Copyright © 2007–2009 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux. Kontakt | Reklama | Podmínky užívání | Podpořte Podnikatel.cz | RSS exporty | tip: Prague Hotels
24.6.2009 20:03
8z8