Hirdetés
Like 26,522 people like this. Sign Up to see what your friends like.
2016. JANUÁR 13., SZERDA - VERONIKA
Keresés
@magyar_hirlap követése
A Mazsihisz már tompítaná a bojkott élét A (#) A (#) A (#)
Kacsoh Dániel (/kacsoh-daniel) - 2014. február 11., kedd
Levél Orbánnak „A Mazsihisz által felvetett kérdések figyelmet érdemelnek, de a bojkott, a párbeszédtől való elzárkózás rövid távú gondolkodásmódra vall. Sajnálom, hogy ezt a döntést hozták, és azt is, hogy az első perctől kezdve ebbe az irányba haladt ez az ügy” – mondta tegnap az MTI-nek Balog Zoltán emberi erőforrás miniszter. A politikus a szervezet közgyűlésének hétvégi határozatára reagált, amely szerint tagjai csak akkor vesznek részt a holokauszt-emlékév kormányzati programjain, ha a miniszterelnök leállítja a Sorsok háza és a német megszállási emlékmű felállítását, továbbá leváltja Szakály Sándort a Veritas intézet éléről. Hirdetés
A baloldali ellenzék szinte egységesen üdvözölte a határozatot – ugyanakkor az Orbán Viktor kormányfőnek írt, a Mazsihisz vezetői által jegyzett tegnapi levélben már szó sincs bojkottról. Ehelyett Heisler András elnök és Zoltai Gusztáv ügyvezető igazgató konkrét javaslatokat tesz. A Sorsok háza helyett például a fővárosi Rumbach Sebestyén utcai zsinagóga épületében az Együttélés házát alakítanák ki, amely egyebek mellett bemutatná, milyen értékeket adott egymásnak a magyarság és a zsidóság. A felvetés jórészt megegyezik a bojkottot ellenző Emih korábbi javaslatával. A Mazsihisz képviselői a levélben a megszállási emlékmű esetében is csak párbeszédet kezdeményeznek, hivatkozva egy akadémiai állásfoglalásra. Balog Zoltán szólt arról is, kívánatosnak tartaná, ha Karsai László vagy más történész nyílt tévévitára hívná ki Szakályt arról, mi történt Magyarországon 1939 és 1945 között. „Ha komolyan gondoljuk, hogy az emlékév adjon esélyt hitelesebb tudásra és valóságos megrendülésre minél több magyarnak, elkerülhetetlen, hogy a nyilvánosság elé kerüljenek nem szalonképes, akár mocskos gondolatok is” – fűzte hozzá. Ha nem kerül sor erre a szellemi, kulturális küzdelemre, akkor ezek a gondolatok és indulatok továbbterjednek, a tisztázás esélye nélkül – magyarázta. Leszögezte, a kifogásolt emlékmű nem a német megszállásnak, hanem az áldozatoknak állít emléket. Ami a felelősséget illeti – folytatta –, 1990 óta változatlan a hivatalos magyar álláspont: a zsidók deportálásában és elpusztításában megkérdőjelezhetetlen szerepe van az államnak. És megkérdőjelezhetetlen szerepe van a német államnak is – tette hozzá. Szerinte az emlékév azért is szükséges, mert ebben a kérdésben ma nincs olyan erkölcsi konszenzus, amelyre szükség lenne. Hasonlóképp látja a kialakult helyzetet az emberi jogi bizottság KDNP-s elnöke. Lukács Tamás lapunknak elmondta, az egész ország szempontjából tartja szerencsétlennek a Mazsihisz módszerét. Szerinte lehetnek vitás kérdések, de ezek nem azonos súlyúak az új nemzedék jövőjét is érintő, méltó megemlékezés igényével. A fideszes Gulyás Gergely pedig hangsúlyozta, a Fidesz arra törekszik, hogy minden zsidó szervezettel korrekt legyen a viszonya, és sokat is tett ezért. Orbán Viktor a héten közli döntését az ügyekben. Magyarország első egyetemén
HOL KÉSZÜL AZ ALKATRÉSZ ?
Próbáld ki te is! Legyél te is hallgató az ország legújabb karán: PTE KPVK
AZ ALKATRÉSZGYÁRBAN ! ! ! www.alkatreszgyar.hu
Kapcsolódó anyagok: Balog: A kultúra az alapja a közép-európai összefogásnak (/balog-a-kultura-az-alapja-a-kozep-europai-osszefogasnak) - A kultúra adja az éltető energiát a közép-európai összefogáshoz, kultúra nélkül elképzelhetetlen, reménytelen a jó politika és a gazdaság - mondta Balog Zoltán, az emberi...
Balog nem ellenzi az EMMI Miskolcra költözését (/balog-nem-ellenzi-az-emmi-miskolcra-koltozeset) - Amennyiben megfelelő körülményeket sikerül kialakítani, Balog Zoltán, az Emberi Erőforrások Minisztériumának (EMMI) vezetője nem ellenzi Emmi-államtitkárságok Miskolcra...
Balog: Meg kell fordítani a negatív demográfiai folyamatokat (/balog-meg-kell-forditani-a-negativ-demografiaifolyamatokat) - Aktív család- és népesedési politikára van szükség - mondta Balog Zoltán. Az emberi erőforrások
minisztere egy rádióinterjúban kiemelte, az oktatás átalakításának célja, hogy...
Az új kormányban Pintér és Seszták a legvagyonosabb (/az-uj-kormanyban-pinter-es-sesztak-a-legvagyonosabb) - A harmadik Orbán-kormány két legvagyonosabb tagja Pintér Sándor belügy- és Seszták Miklós fejlesztési miniszter. Ez derül ki a politikusok friss vagyonnyilatkozataiból, amelyekből az is...
Balog: Hiánypótló kiállítás nyílt az I. Építészeti Szalonnal (/balog-hianypotlo-kiallitas-nyilt-az-i-epiteszeti-szalonnal) Megnyílt kedd este a Műcsarnokban az I. Nemzeti Építészeti Szalon - 100% kreativitás című kiállítás, amely
több mint 200 épületet, valamint azok tervezőit mutatja be makettek,...
Balog: A kormány döntései a jó oktatást szolgálják (/balog-a-kormany-dontesei-a-jo-oktatast-szolgaljak) - Jó tanárnak lenni lehet, hogy eddig luxus volt, de mostantól kötelező - mondta Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere a pedagógusnap alkalmából tartott ünnepségen, amelyen...
Balog: Orbán véleménye összhangban van a társadaloméval (/balog-orban-velemenye-osszhangban-van-a-tarsadalomeval) - Orbán Viktornak azért van erős támogatottsága Magyarországon, mert jó politikus, képes meggyőzni az embereket saját véleményéről és arról is, hogy ez összhangban van a társadalom...
Balog: A társadalmi szakadékok áthidalása a kulcs hazánk sikeréhez (/balog-a-tarsadalmi-szakadekok-athidalasa-akulcs-hazank-sikerehez) - Magyarország akkor lehet sikeres ország, akkor lehet jövője, ha nincsenek szakadékok a
társadalomban - mondta Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere egy a hátrányos helyzetű...
A felzárkóztatás alapja a kultúra (/a-felzarkoztatas-alapja-a-kultura) - A kultúrára építve kell kezdeni a romák felzárkóztatását - hangsúlyozta Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere a második Cigánykerék - Roma kulturális fesztivál vasárnapi...
Másfél milliárd a Határtalanul! programra (/masfel-milliard-a-hatartalanul-programra) - A kormányzat célja, hogy ne lehessen olyan magyar iskolás, aki úgy végzi el a nyolc osztályt, hogy ne járt volna állami támogatással legalább egyszer külhoni, magyar lakta területen....
googleplus
google
Like
0
Nyomtatás (javascript: window.print()) Hyde Park - Szóljon Ön is hozzá! - Regisztráció (http://archivum.magyarhirlap.hu/user/register) Kérjük, csak a témához szóljanak hozzá és tartózkodjanak a becsmérlő, trágár szövegektől. Cikkeink kommentálásához regisztráció szükséges. Eddigi hozzászólások száma: 112
Hozzászólások: dru2 - 2014. február 11., kedd, 0:15 #1746044
MOST jön a kormány ... CSŐBEHÚZÁSA --- ez a Mazsihisz trükkje !!! Először többet óbégatni, követelni, "rettegni", nemzetközizni, ÁTV-ézni, .... majd egy kicsit engedni, ... ÉS máris sokkal többet kaszíroztak be a kormánytól (iil. a magyar néptől !!!), mint azt a kívülálló sejtené !!! erno - 2014. február 11., kedd, 11:44 #1746362, ez egy válasz erre: #1746044
remélem nem lesz igazad és ezt az aljas társaságot végkép elutasitja a kormány.igaz ennek megint a magyar emberek innák meg a "levét", forint elleni támadással és egyéb hazánk elleni baloldali támadásokkal. dru2 - 2014. február 11., kedd, 0:41 #1746049
MOTTÓ (alapigazság): … TÖBB zs.kazár – TÖBB probléma, csak ki kell várni !!! (Ennek az ELLENKEZŐJÉT az egész világon 2000 év alatt eddig még SEHOL sem tapasztalták …). - A Mazsihisz is egy feneketlen katlan, pedig egy sincs a tagjai között a szegénységi listán !!! - A 2014-es év végén SZÁMOLJUK csak össze, hogy MENNYI pénzt nyelt el ez a holk.év, ÉS nézzük meg, hogy MENNYI SZEGÉNY magyarnak jutott volna ebből a sok pénzből KAJÁRA és egyéb szükségleti dologra ??!! - Világossá kell tenni, hogy a magyar népáltal meg nem választott MAZSIHISZ kormányozza-e a magyar kormányt, VAGY fordítva, AZAZ melyik parancsol melyiknek ??!!! A további ködösítés csak tovább árt a magyarságnak. - MILYEN „magyarmentéseket” végeztek EGYENKÉNT a Mazsihisz-esek és a többi zs.kazár társulások 1919ben, ill. az 1945 utáni zs.komcsi világban ??? Eddig csak EGYOLDALÚ volt a segítség, amit meg sem köszöntek a magyarságnak, amit NEM folytatunk tovább. dru2 - 2014. február 11., kedd, 0:51 #1746050
KÉRDÉS: a Mazsihisz is egy cionista szerveződés? Nyugaton: az … „anticionizmus” … NEM egyenlő az … „antiszemitizmussal” !!! http://www.youtube.com/watch?v=2SH8V16Y5E4 (http://www.youtube.com/watch?v=2SH8V16Y5E4)
Ada - 2014. február 11., kedd, 11:36 #1746355, ez egy válasz erre: #1746050
Nálunk sem egyenlő, csak a hazai magyarellenes, vagy lusta sajtóban nem találni a szót: anticionista. Mint a "magyarellenes", "magyargyűlölő", "antimagyarizmus", "antimagyar", "szélsőbal", "szélsőliberális", "anarchista bal", "anarchista liberális", stb. szavakat, szóösszetételeket. Pedig készen kapjuk a nap 24 órájában az ezeknek megfelelő, minket gyalázó megbélyegző, vagy jellemezni akaró szavakat. aaanka - 2014. február 11., kedd, 1:18 #1746053
Ebből kimaradt, máshol irták, hogy viszont továbbra sem vesznek részt addig a megemlékezéseken, amíg a szükséges párbeszéd,blablabla... Attól miért válik "nem bojkottá" egy bojkott, hogy eccercsak kijelentik, hogy nem is bojkott? Érthetőbben, feltételt szabnak ahhoz, hogy megjelenjenek a megemlékezés programjain. Ha a feltételük nem teljesül, akkor nem vesznek rajta részt. Ez így még mindig bojkott. Attól, hogy kihangsúlyozzák, hogy párbeszédet akarnak, ez még mindig ultimátum, meg zsarolás...
Hirdetés
boldi59.j - 2014. február 11., kedd, 1:34 #1746057
Ki kéne hirdetni hogy a megemlékezés érdeklődés hiányában elmarad. Bea2 - 2014. február 11., kedd, 8:09 #1746129, ez egy válasz erre: #1746057
Nem rossz ötlet, az embereknek nagyon elegük van már a naponként holozásból, megemlékezésekből, most egész évben ezt kell hallgassuk. Hát ez egy röhej! Legközelebb már nem holo év, hanem holo évtized lesz. gázgéza - 2014. február 11., kedd, 10:49 #1746295, ez egy válasz erre: #1746129
Még el sem kezdődött, de nekem már elég. remenytelen - 2014. február 11., kedd, 3:31 #1746067
Eleg a zsarolasbol!En egyetlen fillert sem adnek a holokausztra.Hanyszor kell meg bocsanatot kerni?Szomoru lenne,ha engedne a kormany.Ez az abszolut pofatlansag dru2 - 2014. február 11., kedd, 3:41 #1746068
IDE inkább adnánk több pénzt, ... mint a zsaroló, gazdag Mazsihiszeseknek: http://index.hu/belfold/2014/02/10/gyermekhospice/ (http://index.hu/belfold/2014/02/10/gyermekhospice/)
kisrigó - 2014. február 11., kedd, 6:50 #1746088
Heisler tegnap azt mondta a hirtvévében, hogy a zsinagógát kell felújítani, és legyen a magyar-zsadó együttélés háza. Mégis, hogyan gondolja ezt a vallási terrort, majd a keresztény gyermekek fognak zsinagógába járni, és ott ámuldozni, hogy milyen nagyszerűek voltak a zsadók.? Ezt vallásmentesen szíveskedjenek elintézni! Laca.. - 2014. február 11., kedd, 8:18 #1746137, ez egy válasz erre: #1746088
Taktikázik és hazabeszél, persze az adófizetők pénzéből! El kell őket felejteni örökre ami az anyagi támogatásokaz illeti, mert nem hogy megköszönni nem fogják, de a zs. ATV-n keresztül újabb támadásokat fognak indítani. A céljukat már jól lehet érzékelni a mindenhová beépülő erőszakos fajtájukkal. Ada - 2014. február 11., kedd, 11:42 #1746360, ez egy válasz erre: #1746088
A "Rumbach" volt zsinagógáról van szó. Amit a Mazsihisz eladott (!) egy magyar állami cégnek. A cég tönkrement. Így a magyar állam tulajdona lett az épület és telek. A magyar állam - mit tesz Isten - ingyen nekiadta a Mazsihisznek, mivel ők kérték. Most azt akarják, hogy az ő tulajdonukat a magyar állam, a magyar adófizetők pénzén építse meg (romos az állapota), csináljon belőle olyan funkciójú és szellemiségű intézményt, amit ők meghatároznak, amiből pénzt szednek majd be (hiszen az ő tulajdonuk). dru2 - 2014. február 11., kedd, 18:00 #1746618, ez egy válasz erre: #1746360
ELHALLGATNI ezt a TÉNYT, ... felér a magyarság ÁTVERÉÉSVEL !!! kisrigó - 2014. február 11., kedd, 6:52 #1746089
Felháborítónak tartom, hogy az arkangyalos szobor miatt világbojkottot eszközölnek, ugyanakkor ők meg zsinagógába kényszerítenék a magyar gyermekeket.Legyen csak az eredeti elképzelés, de sokkal szerényebb anyagiakkal!Ne ez az erőszakos Karsai , Romsics meg a marxista történelemtanárok mondják meg a tuttit. Mézga Aladár - 2014. február 11., kedd, 7:01 #1746094, ez egy válasz erre: #1746089
Karsaitól nekem is kinyílik a bicska a zsebemben. Hihetetlen, milyen pofátlan ez az ember. Mézga Aladár - 2014. február 11., kedd, 6:59 #1746092
Orbánnak sok veszíteni valója van. Már hibázott egy párszor. Ha most enged a zsarolásnak, nem is tudja, mennyit veszít rajta. Bízzunk a bölcsességében. Remélem nem alaptalanul.
tehénnyergelő - 2014. február 11., kedd, 7:25 #1746107, ez egy válasz erre: #1746092
Egyetértek Ali! Bár én még ennyit sem engedtem volna a Mazsihisznek! Arcpiritó pofátlanság ,ahogy ,szinte ultimátumszerüen megnyilvánul a Mazsihisz ezekben a kérdésekben!Mintha CSAK az ő egyetértésükkel dönthetne egy kormány ilyen kérdésekben!Az ATV-ben behivott fószer teljesen nyilvánvalóan ilyen hangnemben nyilatkozott!Mindig tudvalevő volt ebbéli érzékenységük,de ez már NEM ÉRZÉKENYSÉG!Ez már amolyan "felsőbbrendűség"! Bea2 - 2014. február 11., kedd, 8:12 #1746131, ez egy válasz erre: #1746107
Egyáltalán, hogy jutottunk el odáig, hogy Magyarországon a zidók diktáljanak, zsaroljanak, fenyegessenek, ha a saját tragédiáinkról szeretnénk megemlékezni? Valaki tegye már helyre őket!!! Laca.. - 2014. február 11., kedd, 8:27 #1746147, ez egy válasz erre: #1746131
Hogy jutottunk el? Hát bizony nagyon gyorsan akár államfőileg is benyalva nekik folyamatos mea culpazás közepette! Nagyon nagy hiba volt! Jól jellemzi a magyar gyakorlatot, hogy miközben bennünket nevezett moslékzabálónak egyik társuk, a kertészt megfuttató miatt miniszteriálisan még mi kértünk bocsánatot. Mi ez, ha nem csontig benyalás? Beaver - 2014. február 11., kedd, 7:27 #1746109
Csak legalabb 4 evre megkene valasztani a "Jobbikor" az part biztosan jol kitakaritana ezeket a piocakat a kozeletbol, Miert nem koltoznek Izr@elbe (mailto:Izr@elbe) vagy Canadaba onnan lehetne jajgatni tovabb.
boldi59.j - 2014. február 11., kedd, 7:56 #1746121, ez egy válasz erre: #1746109
Egyelőre a Fidesznek kell győzni, az Mszp-banda megint letaszítaná az országot a lejtőn, a Jobbiknak még le kell tisztulni és megerősödni kapcsolatokat keresni és találni,így még ők is csak ártani tudnának. Orbánéknak most nagyon bátran de okosan kell ezt a helyzetet kezelni,nem szabad gyengének lenni a Mazsihisszel szemben,és akkor biztos számíthatnak a magyar érzelmű emberek bizalmára. ovia1956 - 2014. február 11., kedd, 8:07 #1746128, ez egy válasz erre: #1746121
MI AZ , HOGY MÉG LE KELL TISZTULNI? 98-ban a Fidesz is elsőáldozó volt .Ma meg már tanulhatna tőlük a Cosanostra. Nem le, hanem megtisztulni !Az elmúlt 25 év gazemberségeitől!A külföldi bankszámlásoktól éppen úgy, mint a földtolvajoktól és a Paksi baksis felmarkolóitól. Az egyik veres, a másik narancs! Egyik sem Magyar!Még színükben sem! eddig mindig beosztották, hogy éppen ki legyen a SOROS!!
boldi59.j - 2014. február 11., kedd, 8:57 #1746174, ez egy válasz erre: #1746128
Miért jött létre a Jobbik? Létrehozták hogy a Miépet kiüssék a pályáról.A 2006-os őszi események erősítették meg,amely események Gyurcsányék előre eltervezett forgatókönyve alapján zajlottak.Szerintem a Jobbikot is ők tervezték, megszervezve a saját ellenségüket,amit befolyásolni és ellenőrizni tudnak,persze az egyszerű emberek gyanúja nélkül. De remélem idővel és sok munkával letisztulhatnak,hisz olyan kitűnő emberek is a pártba kerültek mint Balczó Zoltán,Volner János, Gaudi-Nagy Tamás stb
de genere Turul - 2014. február 11., kedd, 9:48 #1746244, ez egy válasz erre: #1746174
Na ne beszélj :)
boldi59.j - 2014. február 11., kedd, 11:28 #1746345, ez egy válasz erre: #1746244
Mert nincs igazam? Segíts kérlek, ha tudsz, hátha tájékozottabb leszek,esetleg másoknak is akik olvassák hasznára válna. Egyébként még más hiányosságai is vannak a Jobbiknak:kapcsolatok hiánya,vagy a rájuk ragasztott újfasiszta bélyeg/még ha ez hamis és igaztalan akkor is /azt eredményezné hogy nem tudnának sikeresen kormányozni.
boldi59.j - 2014. február 11., kedd, 11:33 #1746352, ez egy válasz erre: #1746345
Mégis jó lenne ha letisztulnának és megerősödnének,mert akkor akár ellenzékben, akár később talán kormányzó koalícióban/esetleg 4 év múlva/nagy hasznára válhatnának a magyarságnak. Most is rengeteg értéket megjelenítenek és képviselnek.
de genere Turul - 2014. február 11., kedd, 12:06 #1746376, ez egy válasz erre: #1746345
A MIÉP-et Csurka és Papolczyné románca tette tönkre. Másrészt, a MIÉP pontosan arra volt jó, hogy korlátok közé szorítsa a nemzeti radikalizmust és a valódi konzervativizmust. Főként Csurka miatt alkalmatlan volt arra, hogy országos párttá váljon. "Az 'elbukott' 2002-es országgyűlési választás után több neves közéleti személy (Wittner Mária, Pongrátz Gergely, Tóth Gy. László, Lovas István, Usztics Mátyás) kérésére a Jobboldali Ifjúsági Közösség 2003. október 24-én a Jobbik Magyarországért Mozgalom nevet felvéve párttá alakult. Fő céljuk az volt, hogy a MIÉP bomlásával és háttérbe szorulásával reális alternatívát nyújtsanak a radikális jobboldali szavazóknak." de genere Turul - 2014. február 11., kedd, 12:08 #1746380, ez egy válasz erre: #1746345
"Mit mondott Vona Gábor és Balczó Zoltán tíz évvel ezelőtt? A Jobbik elnöke szerint, egy évtizeddel korábbi beszédét újra elmondhatná. Eredeti felvételek a párttá alakulásról." http://www.youtube.com/watch?v=2cgR_TpRme0 (http://www.youtube.com/watch?v=2cgR_TpRme0)
boldi59.j - 2014. február 11., kedd, 12:38 #1746399, ez egy válasz erre: #1746380
A Miép tönkremenésében kétségtelen hogy Csurka gyarlósága meghatározó volt. Egy férfit egy értékes nővel lévő kapcsolat felemelhet számtalan jó tulajdonságot és rendkívüli teljesítményt kihozhat belőle, egy hitvány kapcsolat viszont lenullázza,tönkreteszi.Sőt az is lehet hogy a Jobbik megalakulása még nem is a Miép ellen történt csak Gyurcsány gazdái később épültek bele. De 2006 ősze volt a Jobbik megerősödésének az alapja és szerintem a célja is, hogy Magyarországot le lehessen járatni a világ előtt.
boldi59.j - 2014. február 11., kedd, 12:45 #1746403, ez egy válasz erre: #1746399
Lehet hogy a 9 órakori hozzászólásomban az első mondatomban tévedtem,/ill.a második mert a kérdés volt az első/köszönöm is hogy szóltál hogy gondolkozzak rajta,de azt hiszem a többiben igazam volt.
boldi59.j - 2014. február 11., kedd, 12:52 #1746408, ez egy válasz erre: #1746403
Az is kétségtelen hogy Toroczkainak kulcsszerepe volt a Tv székház balhé beindításában amire épült az egész aljasság, beleértve az okt. 23 szétverését és a következő márc. 15-i atrocitásokat.
boldi59.j - 2014. február 11., kedd, 13:07 #1746418, ez egy válasz erre: #1746408
Vona Gábornál zavar engem hogy Toroczkai jó barátja,de ebből még nem következik hogy Gyurcsányék embere lenne ő is, és ha lehet ne is így legyen, mert rokonszenves, az esze is a helyén van, kívánom neki hogy hasznos tagja legyen a magyar politikának.Majd a gyümölcséről ismerjük meg a fát.
Beaver - 2014. február 11., kedd, 8:40 #1746161, ez egy válasz erre: #1746121
Egy dolgot tudok arra fogok szavazni akikre a bibsik legjobban alergisok. "A "szidokkal" nincs bajom csak a tisztesegtelen szemet haracsolo emberekkel ami a "szidok "kozott nagyon sok van.
Laca.. - 2014. február 11., kedd, 8:58 #1746177, ez egy válasz erre: #1746161
Egyetértek!
Laca.. - 2014. február 11., kedd, 8:56 #1746173, ez egy válasz erre: #1746109
Igen, már magam is azt gondolom, hogy ideje lenne végre egy olyan magyar kormányt megválasztani, ahol a saját kutya kölke sérthetetlensége nem írja fölül a többségi nemzet óhaját!! Szerintem a zs.világ elsőször próbálni járomba keménykedni őket is hazánkra gyakorolt megszorításokkal, de már látható több főleg északi példából is, hogy csak ideig óráig tart ez a folyamat, ami után végleg ki lehetne ütni őket a nyeregből.
klt - 2014. február 11., kedd, 7:48 #1746119
Ha jól tudom még nem a Mazsihisz irányítja az országot!Remélem később sem. Mondják el véleményüket,mint "egyház"de itt álljanak meg!
feketefarkas - 2014. február 11., kedd, 8:00
#1746123
Mesterségesen szítják az ellentéteket a z$idó szervezetek az állandó túljátszott sértődöttségükkel, ezzel egyre kevésbé elfogadottabbak. Leszállhatnának végre a földre és magukba nézhetnének. Elege van a magyarságnak az állandó holokausztozásból. Kinek kell ez a hetvenéves évfordulós ünnepségsorozat? Nekünk biztos, hogy nem. Minden napra jut egy holo évforduló, elég lenne már az állandó nyavajgásukból. Milliárdokkal terhelik az államkasszát és nem hajlandók észre venni, hogy a többségnek ebből elege van. Ha nem hisztériáznának huszonöt éve megállás nélkül, már régen rendbe lenne ez a kérdés. Miért nem nyafogtak a kádárkorszakban? Akkor nem fájt nekik a "vészkorszak"? Talán akkor kétszer vagy sokszor annyi kártérítést kaptak? Valószínű. Üzleti alapon sírattatják magukat és jogot formálnak a mindenbe történő beleszólásra. Halkítsa már le őket valaki, mert rossz vége lesz egyszer a pofátlanságukkal szembeni türelemnek.
Beaver - 2014. február 11., kedd, 8:42 #1746163, ez egy válasz erre: #1746123
Pontosan igy van --minden szoval egyetertek
ovia1956 - 2014. február 11., kedd, 8:01 #1746125
Pedig nincs 2 hete, hogy ez a hasadtlelkű erőforrás az ezreli parancskihirdetésen benyalt nekik.Mégpedig, hogy aláírta azt a szerződést, miszerint a magyar és történelem tanárok kötelező ezreeli agymosáson fognak résztvenni az elkövetkezendő időben! És most sajnálkozik, hogy MUNKÁSŐR zoltayék itthon verik a hisztit! Egyet tudomásul kéne nekik venni.Mégpedig azt, hogy a megemlékezések az áldozatoknak szólnak ÉS NEM A HASZONÉLVEZŐKNEK!MÁRPEDIG ŐK HASZONÉLVEZŐK!
ovia1956 - 2014. február 11., kedd, 8:10 #1746130
Orbán ezek után annyit tehet, hogy bejelenti:: A holokauszt emlékév érdeklődés hiányában elmarad! Oszt jónapot!
Ladár - 2014. február 11., kedd, 8:14 #1746134
Ezt az ultimátumot határozottan vissza kell utasítani a kormány többségi támogatottságának nevében. Ez a stílus elfogadhatatlan sőt felháborító.Ők akarják irányítani az országot!!!
Tavasz - 2014. február 11., kedd, 8:21 #1746139
Szegyen,hogy ezeket tömik penzzel.Mennyien eheznek,faznak,adjak azoknak a milliokat.
barcabacsi - 2014. február 11., kedd, 8:21 #1746141
Magyarországot -hála Istennek- a magyar kormány vezeti, innentől kezdve a Mazihisz-nek joga van távol maradni, mivel a demokráciában ők is elmondhatják véleményüket.... ennyi!Régen mondták faluhelyen : nem erőszak a disznótor ,nem muszály ott lenni !
Tavasz - 2014. február 11., kedd, 8:23 #1746144
Igen,be kell jelenti,hogy elmarad.
dru2 - 2014. február 11., kedd, 8:24 #1746145
Az ápr. 6-i pártlistán a Mazsihisz ... NEM lesz rajta, úgyhogy ... NEM lehet mandátumuk az állami irányításhoz, ahogy eddig sem volt !!! Ezek után egy VALLÁSI csoportosulás ... MIT ugrál annyira, amikor őket a nép nem hatalmazta fel semmiféle állami ügyintézésre ??? - Ha beleszólási MÁNIÁBAN szenvednek, akkor menjenek el orvoshoz !!! Idusa - 2014. február 11., kedd, 8:29 #1746150
Tegyük fel, hogy a Mazsihisz tagjai magyar állampolgárok, akkor ugyanazok a magyar törvények vonatkoznak rájuk is? Vagy ahogy Móricka elképzeli? Laosz - 2014. február 11., kedd, 8:33 #1746154
A Mazsihisz új név a egykori kazár munkásőrök gyülekezetére. ovia1956 - 2014. február 11., kedd, 8:40 #1746160
Na, mi a külömbség a Lengyel és a Magyar kormányok között? a Lengyel kormányban fele Lengyel, fele zsedó.És a Magyar kormány?Abban nincsenek Lengyelek!